Návod

26. června 2010 v 10:53 | Stronius Ignika |  Návod
§ 1.0 Registrácia
- Vyplňte registračný protokol v rubrike :"Registrácia"
-Po registrácii dostanete kód a heslo, ktoré si zapíšte, ináč sa Vaše heslo stratí!!!
-Do 2 dní by mala prebehnúť Vaša registrácia 
§ 1.1 Mená
-Nesmiete si vybrať rovnaké meno ako váš spoluhráč.
§ 2.0 Rasy a Frakcie
-Dávajte Pozor akú rasu si vyberáte!
a)Skrall-Branar:
-Môže nosiť ľahké a stredné brnenie+ štíty.
-Môže držať: meče,strelné zbrane a nástroje
-Nemôže lietať
-Od 10 sa mení z Atakusa na Branara a na 40 sa mení na Titána
-Nemá element
b)Skrall-Stronius:
-Môže nosiť ľahké,stredné a ťažké brnenie
-Môže držať: meče,sekery,palice,strelné zbrane a nástroje
-Nemôže lietať
-Nemení sa
-Nemá element
c)Makuta:
-Môže nosiť ľahké brnenie
-Môže držať: meče a nástroje
-Môže lietať
-Od 40 sa mení na Titána
-Titán má element tieňa
d)Toa:
-Môže nosiť ťažké brnenie
-Môže držať: meče, elementárne meče,sekery strelné zbrane a nástroje
-Môže lietať
-Od 10 sa mení z Matorana na Toa a na 40 sa mení na Titána
-Titán má iba element svetla
-Nemôže mať element tieňa
e)Glatorian
-Môže nosiť stredné a ťažké brnenie+ štíty
-Môže držať: meče,sekery a strelné zbrane
-Nemôže lietať
-Od 10 sa mení z Agori na Glatoriana
Frakcie:
1.Stroniusovo Impérium
Skrall-Branar
Skrall-Stronius
2.Ackarova horda
Glatorian
Toa
3.Takanuova Aliancia
Toa
4.Teridaxove légie
§ 2.1 Elementy
a)Ľad-Majú vysokú inteligenciu.Je potrebná na ovládanie mysle, neviditeľnosť...
b)Oheň-Ak má postava s elementom ohňa meč jeho sila sa zväčší aj o 100%!!!
c)Zem-Vynikajú hlavne v obrane.Môžu mať rôzne vylepšenia na brnenie.
d)Kameň-Majú výbornú presnosť. Nemôžu minúť so zbraňou.
e)Voda-V boji im ide hlavne o zamrazenie nepriateľa a aby nepriateľ ani nestihol ani siahnuť po zbrani.
f)Vzduch-Majú najlepšiu výdrž.Ich schopnosti liečiť sú šokujúce.
g)Tieň-Dokáže sa skombinovať s iným elementom a následne je odolný voči tomu elementu čo používa. Dokáže si z malej veci vytvoriť spolubojovníka. Tento element je však ťažko ovládateľný.
§ 3.0 Stavy Server
Ak je napísané server down to znamená že môžete ísť len na výpravu alebo do obchodu!!!
Do arény je počas Down stavu vstup zakázaný!!!
§ 3.1 Správy z výprav
Správy z výprav dostanete automaticky na základe výpočtov. V aréne bojujete samy za seba.
§ 3.2 Aréna
V aréne sa dá bojovať nasledovne:
Kliknete na:
"Správy"
Do adresy napíšte: Aréna 
Do správy napíšte: Vyzývam (Meno hráča,ktorého chcete vyzvať POZOR NIE Z VLASTNEJ FRAKCIE!)
Následne od Vás dostane vyzvaný správu.Ak ju odmietne nič sa nestane. Ak výzvu zrušíte Vy musíte zaplatiť pokutu 100 Thornaxov!!!Ak hrá nebude on-line váš zápas sa odkladá až kým nebudete on-line obidvaja naraz!!!
§ 3.3 Územia
Existujú 4 územia. Vy môžete útočiť stále iba na 3 z nich. Musia sa dohodnúť viac ako 5 hráčov z frakcie ak chcete zaútočiť na Vládcov. V každom území je 1 Vládca a 2 strážcovia. Následne sa vypočíta podľa počítača (mám špeciálny program) sila hráča a k tomu sa priradí súper.2 hráči bojujú proti strážcom, 3 proti vládcovi. Z vládcov padajú odmeny, ktoré sa rozdelia medzi hráčov.
1.Územie
Strážca:
Bitil
Rodaka
Vládca:
Teridax
2.Územie 
Strážca:
Gresh
Kiina
Vládca:
Ackar
3.Územie
Strážca:
Branar
Star Skrall
Vládca:
Stronius
4.Územie
Strážca:
Undead Thok
Undead Nihdiki
Vládca
Takanuva
Ak patríte napr.: k Teridaxovim légiám nemôžete napadnúť Teridaxa a podobne...
§ 4.0 Smrť
Ak zomriete budete do 5 dní oživený s plným počtom životov.Môžete sa však nechať oživiť Takanuvom, ale na určitý čas ste nakazený pliagou.Ak ste napr level 30-39 ste nakazený 3 dni ak level 40 tak 4 ak level 20-29 tak 2 ak 10-19 tak 1. Od pliagy ste chránený ak máte menší level ako lvl 10 a ak patríte k Takanuvovej aliancii.